Applicazione di inchiostru anti-falsificazione in Security ID
I documenti di sicurità è anti-falsi sò documenti chì ponu pruvà l'identità è e qualificazioni, principalmente cumpresi passaporti, Visas, Permessi di residenza, Carta d'autorizazione d'impiegu, ID di sicurità, ID naziunale, Licenze di Driver, ecc., in listessu tempu, Certificati Immubiliarii, Certificati di nascita, licenza cummerciale, Certificati di Certificazione Professiunale, Certificati di graduazione di l'Università, ecc.
L'infurmazioni grafici di u certificatu anti-falsificante hè presentatu à l'ochji per a tinta, ma in più di sta funzione basica, L'inchiostru anti-falsificazione hà ancu proprietà speciale per assumisce u rolu di l'anti-falsificazione. U principiu di l'anti-falcetta hè l'usu di i pigmenti cù e funzioni speciale, chì pruducerà cambiamenti in u culore o u lustru sottu à certe cundizioni esterne, chì hè un mezzu impurtante di a nova tecnulugia anticilista anticilita. Oghje ghjornu, I tames anti-falsificati cumuni includenu principalmente inchieri fluorescenti ultraviolet, Informazioni infrared anti-falsificati, tinta variabile ottica(O.v.i), prigione di culore di piselli, Inchiostri di criptografia chimica, Inchiostri termali, ecc.
I zoni di u sughjettu implicanu in i tames anti-falsifiche includenu ottica, Chimica, FISICA, Stampa Tecnulugia, ecc. È u ghjocu di parechje rendimentu anti-falsificante ancu deve esse ghjucatu cù l'aiutu di l'altri discipline di a tecnulugia, Questa tinta anti-falsa cumminata cù a nova applicazione di a tecnulugia speciale, migliurà a difficultà di falsificazione di u pruduttu, Aumentà l'alta sicurezza di l'ID.
Ultraviolet fluorescente tinta
Ultravolet fluoriscente tinta hè una tinta chì pò esse entusiasta da a luce ultravioleta è emettenu fluorescenza visibile, chì hè un tipu di tinta fluorescente. Inchie fluorescenti in un largu sensu si riferiscenu à i tinti chì sò eccitati sottu à l'irradiazione di luce esterna è pruduce fluorescenza sfarente di l'eccitazione d'onda d'onda, principalmente cumpresi inchieri fluorescenti ultravioleti, Infraed Extitazione fluoriscente è inchieri fosforescenti.
Ultraviolet fluoriscente tinta hè a tinta più aduprata in documenti anti-falsi. Pò esse divisu in corta-onda Ultraviolet fluorescente fluorescente è longa onda ultravioleta fluorescente. A causa di a popularità è l'applicazione à longu andà di l'inca fluorescente ultravioleta, Hè statu difficiule di ghjucà un rolu in anti-falsificazione. Dunque, U prucessu di applicazione speciale di l'inca fluoriscente ultravioleta hè diventata un fattore chjave in anti-falsificazione. Per esempiu, Stampa di arcubalenu fluorescente, Sempri di precisione fluoriscente, mudellu di sicurità fluoriscente, Fluorescenza di u Colore Spot, ecc. Stampa 1 mostra chì a pagina interna di 2013 U passaportu di u Canada aduttanu i tecnulugii anti-falsificati cum'è a stampa di arcubalenu fluoresgente, Ombra reta fluorescente, è fluorescenza di u colore.
Infrared tinta anti-falsificata
Inchiostri Anti-falsificatu infrared principalmente includenu inchieri micca assorpiti micca assorpati è inchieri assorpitivi infrarati. Infrared tinta micca assorbente, Tracce ponu esse osservati in luce visibile, ma nè tracce quandu osservate da strumenti di rilevazione infrared. Informe assorbita infrarata, Nisuna traccia in luce visibile, Ma à traversu u strumentu di rilevazione infrared, A grapinazione currispondente o luminosa o scura pò esse osservata. Stu tipu di tinta hè cumunemente usatu in a sicurità di u passaportu. Stampa 2 hè l'applicazione di u mudellu di stampa anti-falsificata inca, Sutta a fonte di luce infrared, parte di u mudellu hè sparitu. Questu hè perchè a parte chì manca usa inca infrarbente di tinta micca assorbente; A parte chì ùn sparisce micca u vostru incubimentu assorbendu infrared.
Tinta variabile ottica
Tinta variabile ottica(O.v.i) hè una tinta chì presenta culori diffirenti in l'anguli di vista diffirenti, è hè una tecnulugia anti-falsa chì hè faciule d'identificà. Cù a popularazione di a tinta variabile ottica, a so versione avanzata – A tinta variabile ottica magnetica hè ghjunta. A tinta variabile Optica Magnetica hè una tinta variabile ottica cù un effettu cambiante di culore dinamicu. Hè sviluppatu è patentu da a cumpagnia svizzera sicca è mette in pruduzzione, originalmente cunnisciutu cum'è tecnulugia di scintilla. Cina hà utilizatu a tinta nantu à i passaporti ordinarii elettronichi emessi in 2012. Queste tinta ponu esse aduprati per spiegà i prucessi di orientazione magnetica per ottene effetti specifichi cum'è i bars di scorrimentu, belli di ball, è e trasfurmazioni di yin è yang. A tinta variabile Optica Magnetica hè una funzione anti-falsificazione anti-falsificazione cù un altu ricunniscenza, chì migliurà assai a forza anti-falsificazione di u pruduttu mentre aumentanu l'estetica di u pruduttu. Stampa 3 mostra l'effettu anti-falsificante di a tinta variabile ottica. L'inca variabile Ottica pò ancu esse cumminata cù a persunalizazione di incisione di laser significa per ottene dual anti-falsificazione di l'effettu cambiante di foto è infurmazione.
(Fonte: Shehamweze Smart Card Co., Ltd.)